Birds

Voor de vogels wilde ik iets gaan ophangen in de tuin, een voederfles zodat ze de winter met wat extra's doorkomen. Om de voederfles zat een lelijk etiket, deze had ik er al afgehaald toen ik op het idee om kwam de fles geheel in stijl te gaan verfraaien. Ik heb patroonpapier gebruikt in de hoop dat dat minder kwetsbaar is voor regen. Het patroonpapier heb ik op normaal A-4 papier geplakt en vervolgens heb ik mijn creatie uitgeprint.

Birds
    
Birds

Birds

Birds

Eet smakelijk!

Birds

Birds

Eerst even het plastic dekseltje verwijderd, zodat de vogels bij het zaad kunnen en het bijgevoegde stokje er door heen gestoken, zodat ze er rustig bij kunnen gaan zitten en lekker kunnen genieten!

De voederfles hangt redelijk droog, nu maar hopen dat m'n creatie een beetje mooi blijft!

Ik wens je een hele fijne dag!
You have read this article Tuin with the title Birds. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/11/birds.html. Thanks!

No comment for "Birds"

Post a Comment