Kerstboom…anders dan anders!

Het leuke van de workshops die ik een paar jaar geleden volgde is dat je heel lang plezier hebt van je creaties.  Een voorbeeld daarvan is dit kerstboompje, dat ik elk jaar van zolder haal. Soms vervang ik de eucalyptus als het blad niet mooi meer is, maar dat is dit jaar niet nodig. De kralenketting heb ik dit jaar toegevoegd, ik vond dat het boompje iets extra’s geven.

En ja, dit kerstboompje staat sinds vrijdag in de woonkamer…ik kon niet langer wachten!

Home & Lifestyle

Het boompje bestaat uit een ijzeren mal, waarbij twee kerstboomvormen dwars op elkaar staan. Het ijzer is helemaal met mos bekleed, waarna de eucalyptus en de lampjes er in vast gezet zijn. Vervolgens is het lint er om heen gewikkeld en konden er kerstballetjes in vast gestoken worden.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Inmiddels heb ik het al weer een beetje veranderd...!

Ik wens je een hele fijne week!
You have read this article Kerst with the title Kerstboom…anders dan anders!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/11/kerstboomanders-dan-anders.html. Thanks!

No comment for "Kerstboom…anders dan anders!"

Post a Comment