Een dag vol genietmomenten…

Afgelopen vrijdag heb ik een heerlijke dag vol genietmomenten gehad! Samen met mijn vriendin ging ik op weg naar Havelte in Drenthe, om Lejo van de blog en (web)winkel In den Uylenbal te bezoeken. De fotokaarten die door Fotokaarten Rosalie zijn ontworpen aan de hand van foto’s van mijn blog worden ook in de winkel van Lejo verkocht en natuurlijk wilde ik dat een keer met eigen ogen aanschouwen.

Het was ontzettend leuk om Lejo te ontmoeten! Lejo is bijzonder gastvrij en praat honderd uit en vol passie over zijn werk, de winkel is helemaal zijn ding!

In den Uylenbal is een erg leuke woonwinkel, ik heb niet alleen foto’s van mijn kaarten gemaakt maar ook even een paar andere leuke plaatjes geschoten…

IMG_2868

Wat een eer om mijn fotokaarten bij Lejo in de winkel te zien staan!

IMG_2870IMG_2872IMG_2874IMG_2873

Voor Lejo had ik een doosje heerlijke bonbons meegenomen (wedden dat hij er de hele dag mee onder de toonbank heeft gezeten, want aan het eind van de dag waren ze op haha) en van Lejo kregen we allebei een cadeau…voor mijn vriendin had hij een heel lief hartje en thuis bij het uitpakken werd ik verrast met dit superlieve windlicht…nogmaals enorm bedankt Lejo!

IMG_1023

Na een heerlijk en gezellig bakkie koffie en thee en een paar aankopen zijn we doorgereisd naar Christy, die In de Lindentuin in Diever beheert. 'In de Lindentuin' zit in een heel mooi pand en net als bij Lejo had Christy de mooiste woonaccessoires in de winkel staan. En ik dacht dat mijn kaarten alleen bij Lejo in de winkel verkocht werden, maar ook bij In de Lindentuin stonden ze bij de kassa uitgestald!! Ook Christy was heel gastvrij, met een kop thee in de hand mochten we zelfs een kijkje nemen in  het sfeervolle vakantiehuis!!

Natuurlijk wilde ik ook naar Alma van de blog en winkel Duifje van Drenthe in Ruinen, want ik wilde haar nog graag persoonlijk bedanken voor de geweldige give away die ik een aantal maanden geleden bij haar heb gewonnen. Die was echt waanzinnig en ik heb er nog elke dag plezier van. Ook Alma heeft een mooie winkel, waarbij ze ook mooie kleding van o.a. Ultimate Mik`s, ART en Rimini verkoopt. Als dank voor de mooie give away kreeg Alma ook een doosje met heerlijke bonbons en een setje van mijn fotokaarten cadeau.

Daarna zijn we doorgereden naar Anno Oud (een heerlijke winkel vol brocante) en De Olde Fietse, beiden gevestigd te Ruinerwold!

IMG_2878

We hadden prachtig weer dus tussendoor hebben mijn vriendin en ik uiteraard ook diverse terrasjes bezocht…

IMG_2875IMG_2877

Met deze geweldige dag vol genietmomenten (Lejo, Christy en Alma enorm bedankt!!!) wil ik graag mee doen aan de challenge van Renny van Bizzy at Home. Ga maar eens op haar blog kijken, daar wordt alles uitgelegd!!

Een hele fijne week!!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Genieten / Woonwinkels with the title Een dag vol genietmomenten…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/05/een-dag-vol-genietmomenten.html. Thanks!

No comment for "Een dag vol genietmomenten…"

Post a Comment