Mini-kasje…

Een tijdje geleden kocht ik dit mini-kasje bij Intratuin. Daar zag ik het staan met een plantje er in en dat zag ik in mijn eigen tuin ook al helemaal voor me.

IMG_0611
IMG_0613
IMG_0612
IMG_0614
Tot een uur of twee staat de zon op dit tafeltje en daarna komt alles in de schaduw tot rust, wel zo fijn voor deze ballonbloem om niet de hele dag achter het warme glas te staan.

IMG_0622IMG_0621
Collage 1


IMG_0624
Ik geloof dat ik op dit moment in de tuin een voorliefde heb voor paars, ik vind deze violen ook zo mooi van kleur...

Een fijne week allemaal!

Lieve groet, Ingrid

****

P.S. Graag wil ik iedereen er op wijzen dat er copyright op mijn blog zit en dat mijn foto’s niet zonder mijn toestemming mogen worden gebruikt, voor welk doel dan ook. Dit weekend kwam ik bij toeval op deze site (link werkt inmiddels niet meer) terecht en tot mijn grote verbazing zag ik daar kaarten in de webshop, die zijn samengesteld  met foto’s van mijn blog.

Niet alleen bij mij heeft zij foto’s gebruikt zonder toestemming, ook van Anita van de blog Scarborough Fair, die er inmiddels ook van af weet en er heel boos over is. Ik sluit niet uit dat er ook van andere blogs foto’s zonder toestemming zijn gebruikt. Uiteraard heb ik de betreffende dame een e-mail gestuurd, maar een reactie heb ik nog niet mogen ontvangen! Gelukkig weten de meesten wel hoe het hoort, jammer dat niet iedereen zich aan de regels weet te houden….!

Voor alle duidelijkheid wil ik even vermelden dat het hier niet gaat om de site Fotokaarten Rosalie, daar zijn ook fotokaarten te vinden welke zijn samengesteld met foto’s van mijn blog, maar dat is met mijn toestemming gebeurd!!!

****

Mocht je trouwens door alle problemen met blogger mijn give away gemist hebben, klik dan hier!
You have read this article Bloemen / Genieten / Tuin with the title Mini-kasje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/05/mini-kasje.html. Thanks!

No comment for "Mini-kasje…"

Post a Comment