Give away met een bloemetje op woensdag…

Al eerder had ik een bos pioenrozen in huis, maar daar kwamen de knoppen maar moeizaam bij uit en tegen die tijd dat de bloemen zich echt lieten zien, was het fraaie er vanaf.

Afgelopen zaterdag had ik meer succes…bij de groenteboer zag ik deze mooie exemplaren staan waarvan een dag later de knoppen zich al toonden aan publiek…

IMG_1027IMG_1026

Ik ben gek op buikkannetjes, ze zijn ideaal voor een boeket bloemen maar ook zonder inhoud is het decoratief gezien een aanwinst voor in huis.

IMG_1029

IMG_0948

Ik wil ook graag één van mijn volgers blij maken met zo’n mooie kan! Zie je het al voor je dat jij de give away gewonnen hebt…deze kan met een mooi boeket bloemen buiten op de tuintafel of op een sfeervol  plekje in huis? Er zal nog een klein extraatje bij deze give away zitten, maar dat blijft nog even een verrassing

Als je mee wilt doen aan deze give away, laat dan als je volger bent of volger wordt bij deze post een reactie achter waarin je duidelijk je deelname aangeeft! Natuurlijk mag je met de laatste foto een link plaatsen op je blog, maar dat is niet verplicht! Ook volgers uit het buitenland mogen reageren!!

Inschrijven kan tot en met 9 juni aanstaande, een dag later maak ik de winnaar bekend!

Veel succes!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Neem eens een kijkje bij Veronique van de blog Een sneller kloppend hart, daar vind je vandaag nog veel meer posten over bloemen!

Mocht je problemen hebben met reageren doordat blogger niet goed werkt, kies dan hieronder bij reactie bij Profiel selecteren voor Naam/URL, waarbij je bij URL de http:// van je blognaam moet vermelden. De http:// van jouw blog vind je links bovenaan als je op je eigen blog staat. Dan lukt het meestal wel! Ik heb gemerkt dat niet iedereen de optie Naam/URL heeft...dat kan bij jou dus de reden zijn dat je weinig reacties binnen krijgt, heel vervelend!! Aan deze problemen wordt door blogger overigens hard gewerkt!

Aanvulling: op aanraden van Sandra van Het Hoogerhuys ben ik van browser Internet Explorer overgestapt op Firefox. Ik vond het heel eng, maar i.p.v. dat je op je bureaublad Internet Explorer opgaat, kun je nu via een snelkoppeling van Firefox internet op. Ook de optie voor Internet Explorer blijft gewoon aanwezig. Dus download Firefox (wel op eigen risico hihi) en de problemen zijn voorbij!!
You have read this article Bloemen / Give away with the title Give away met een bloemetje op woensdag…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/05/give-away-met-een-bloemetje-op-woensdag.html. Thanks!

No comment for "Give away met een bloemetje op woensdag…"

Post a Comment