Bloemen uit eigen tuin…


Omdat onze sneeuwballenstruik aan het water voor een groot deel aan de kant van de buren staat en aan onze kant een beetje verstopt staat achter andere struiken, had ik eerst helemaal niet zo in de gaten dat de struik zo mooi in bloei stond.

IMG_0868IMG_0871
IMG_0867
Voor moederdag kreeg ik van mijn lieve meiden o.a. de Home & Garden en dit glazen windlicht cadeau. Op een warme zomeravond zal een waxinelichtje prachtig door het glas heen schijnen, maar deze keer heb ik het als vaas gebruikt.
 
IMG_0886IMG_0897
IMG_0895
De afgelopen jaren heb ik dit zelden gedaan, maar het is toch wel erg leuk om een boeket uit eigen tuin te plukken!

Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Bloemen / Genieten / Tuin with the title Bloemen uit eigen tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/05/bloemen-uit-eigen-tuin.html. Thanks!

No comment for "Bloemen uit eigen tuin…"

Post a Comment