Dadeltakken…

Een paar weken terug reed ik naar Nouveau Vivre in Valburg, de woonwinkel waar ik vorig jaar ook mijn dadeltak kocht (en waar ze ook via de website te bestellen zijn). Ik wilde er graag een exemplaar bij, maar helaas zijn ze alleen in de herfst verkrijgbaar...ik moest dus nu mijn slag wel slaan :).

Home & Lifestyle

Eenmaal thuis legde ik een takje bij de eierdopjes in de keuken en kwam een ander deel in de etagère terecht.

Home & Lifestyle

Hier op de foto’s zijn de dadeltakken nog groen, maar inmiddels zijn ze al diep paars van kleur.

Home & Lifestyle

En hoewel ik dat dieppaarse ook heel mooi vind, zouden ze van mij best wel wat langer deze groene kleur mogen behouden

Home & Lifestyle

Hoe dan ook, nu we overdag steeds meer binnen zijn, het  ‘s avonds buiten steeds eerder donker is en de kaarsjes al vroeg worden aangestoken, dragen ook de dadeltakken bij aan een sfeervol interieur...

Een fijne dag!

Liefs, Ingrid

You have read this article Herfst / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Dadeltakken…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/10/dadeltakken.html. Thanks!

No comment for "Dadeltakken…"

Post a Comment