Stoer schaaltje…



Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Hoewel ik voorheen voor het gemak en de veiligheid meestal alleen waxinelichtjes aanstak, heb ik tegenwoordig bijna altijd wel een kaars in de woonkamer branden.

Kaarsen stonden er overigens altijd wel, maar ik vond ze er niet altijd fraaier op worden als ze een tijd hadden staan branden. Aan kaarsen heb ik dus nooit een gebrek gehad, maar ze stonden er dus veelal voor de sier en de kaarsen die echt bijzonder van vorm of van uitstraling zijn, steek ik ook nu nog niet aan.

In dit stoere schaaltje staat nu een kaars uit die voorraad van toen. Vandaar ook dat de kaars wit is, tegenwoordig koop ik meestal kaarsen, die grijs of bruin van kleur zijn. Samen met een laagje mos vormen de schaal en de kaars een mooi geheel.

En als het buiten somber weer is en ik geniet van een vrije dag, dan kan het maar zo dat ‘s morgens rond negenen dit lichtje al brandt

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle



Home & Lifestyle


Een fijne herfstweek gewenst!

Liefs, Ingrid




You have read this article Genieten / Kaarslicht / Sfeer with the title Stoer schaaltje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/10/stoer-schaaltje.html. Thanks!

No comment for "Stoer schaaltje…"

Post a Comment