Herfst…

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Als liefhebber van de lente en de zomer duurt het bij mij altijd even voordat het herfstgevoel op gang komt, maar onlangs was ik zelfs even niet te houden :) ! Ik had er gewoon zin in om een herfstpost te maken en hoe kan ik dat beter doen dan met dennenappels, kastanjes, kransen en pompoenen!

In huis hangen kransen en liggen her en der dennenappels en kastanjes, buiten op de tuintafel heb ik een herfsttafereel met pompoenen staan. Deze haal ik altijd een paar dorpjes verderop bij een boer, wiens erf rond deze tijd helemaal vol staat met pompoenen. De pompoen op de eerste foto viel mij daar meteen in het oog, het bleek voor hun – maar ook voor mij – een nieuwe variant die het dit jaar bijzonder goed had gedaan. Ik hoop dus maar dat deze volgend jaar weer in het assortiment zit.

Net als gisteren belooft het vandaag een natte herfstdag te worden bij een graad of 14. De winterjas heb ik nog niet aan gehad, ik ga zo dadelijk buiten maar eens testen of dat al nodig is...

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
lantaarn: Action

Home & Lifestyle

Een fijne dag!

Liefs, Ingrid
You have read this article Herfst with the title Herfst…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/10/herfst.html. Thanks!

No comment for "Herfst…"

Post a Comment