Leisteen…

Zoals ik in mijn vorige post al vertelde, was voor het sauzen van de wand in de woonkamer de keus gevallen op de kleur Leisteen van Carte Colori. Aangezien manlief kalkverf niet mooi vindt en de woonkamer toch echt wel een ruimte is waar je allemaal met plezier in moet kunnen verblijven, koos ik voor krijtverf.

Vanaf het begin voelde het goed, de meubels komen er ook veel mooier bij uit. Doordat de kast voorheen al tegen een gekleurd vlak aan stond, viel dat daarbij nog niet zo op maar vooral de eettafel komt nu veel beter tot zijn recht.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De televisiehoek blijf ik altijd lastig vinden om mooi in te richten en mooi te fotograferen. De plank boven de televisie hangt er al jaren en kochten we bij I.kea. Om de plank goed bij de wand aan te laten sluiten, ging hier ook de kwast overheen. Door de lichtval lijkt het grijs in deze hoek van de kamer lichter van kleur, maar dat verschil valt ‘s avonds weg. Dan gaan overigens alle kaarsjes aan en dat staat bijzonder sfeervol.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De laatste foto geeft de kleur het beste weer. Ik ben bijzonder tevreden met het resultaat en daarom voor manlief een dikke smakkerd voor dit geweldige moederdag cadeau. En nog één…en nog één…totdat ik aan de vijftig zoenen zit, want vandaag staat A.braham voor de deur! Het wordt een rustige verjaardag (zaterdagavond hebben we het huis wel vol), maar we gaan er wel een gezellige dag van maken! Onze beide dochters komen morgen pas thuis van hun (mid)week vakantie dus we gaan straks lekker met z’n tweetjes op pad…eerst een eind toeren en daarna samen uit eten!

Ik wens jullie allemaal alvast

een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Interieur / Woonkamer with the title Leisteen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/07/leisteen.html. Thanks!

No comment for "Leisteen…"

Post a Comment