Aan de slag…

Al heel lang heb ik de wens om de andere (grotendeels witte) zijde van de woonkamer van een andere kleur te voorzien. Dat stuitte op het nodige verzet, des te groter was de verrassing dat ik voor moederdag een fotolijst cadeau kreeg met daarin een foto van onze vitrinekast. Volgens het bijschrift kreeg 'de allerliefste moeder' een geschilderde wand cadeau en mocht ik zelf de kleur en het tijdstip bepalen. Ik vond het helemaal geweldig, dat begrijp je wel ;-).

Home & Lifestyle

Zo was het...


Home & Lifestyle

Afgelopen vrijdag gingen we aan de slag. Omdat onze oudste dochter voor een week vakantie met vriendinnen richting A.lbufeira zou gaan, konden we de eettafel mooi over de bank (waar zij normaal gesproken vaak zit en ligt) heen schuiven. Nadat manlief vervolgens met dochter en vriendinnen richting S.chiphol en zijn werk vertrok, pakte ik de vitrinekast vast uit en deed ik het nodige voorwerk om de kamer ‘s avonds zoveel mogelijk klusklaar te hebben.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Het leek hier net een winkel, op de tafel stond van alles uitgestald.

Zaterdag gingen we verder. Ik vond het behoorlijk spannend, want het kiezen van de juiste kleur viel nog niet mee. En aangezien verf nu niet bepaald goedkoop is, haal je maar niet zo een andere kleur als het toch niet bevalt.

De keus was gevallen op de kleur Leisteen van het merk Carte Colori.

Wordt vervolgd…

Liefs, Ingrid
You have read this article Interieur / Woonkamer with the title Aan de slag…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/06/aan-de-slag.html. Thanks!

No comment for "Aan de slag…"

Post a Comment