Anemonen…

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor alle enthousiaste reacties op de posten over Amerika. Hoewel er nog heel veel te vertellen valt, wissel ik nu toch even af, anders gaat het jullie misschien wel vervelen ;-). Voor de liefhebbers....niet ongerust worden, er komt nog genoeg!

Een aantal weken geleden kocht ik bij het tuincentrum een zakje met kleine bolletjes, waar anemonen uit voort zouden komen.

Ik  plantte de bolletjes in een zinken emmer. Omdat ik de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen had (ik had de bolletjes niet eerst in water laten weken) was ik bang dat het niets zou worden, maar mijn vrees bleek gelukkig ongegrond.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Wat was het leuk om het proces te volgen. Eerst kwamen er heel voorzichtig kleine plukjes groen tevoorschijn, maar al gauw was de bodem goed bedekt. Vervolgens werden we ook nog eens op prachtige bloemen getrakteerd!

Een fijne week gewenst!

Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen / Tuin with the title Anemonen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/08/anemonen.html. Thanks!

No comment for "Anemonen…"

Post a Comment