Zin in het weekend….

Heerlijk...weekend, ik heb er zin in! We hebben een druk maar gezellig programma, waar ik mij al helemaal op verheug.

Tussen de bedrijven door wil ik morgen een appeltaart bakken. De inspiratie hiervoor kreeg ik door de overheerlijke taarten op de foto’s van Mea (Mayflower) en Gea (G-style)…. dat zag er echt zo ontzettend lekker uit!! Mijn oudste dochter vindt taart bakkenen eten - ook leuk, dus ze wil mij er vast wel graag bij helpen. Ik heb net boodschappen gehaald en inmiddels staan de goudrenetten al klaar….nu maar kijken of het allemaal lukt!

IMG_1712

Op tafel staat een nieuwe hortensia

IMG_1720

en deze kersverse orchidee staat te popelen om zijn knoppen open te gooien! Het weekend kan beginnen….!

IMG_1721

Bij de boodschappen zit altijd wel iets van chocola….dit keer niet alleen om lekker van te smullen, maar ook om jullie te bedanken voor jullie lieve, leuke en trouwe berichtjes.

IMG_1717

Allemaal een heel fijn weekend gewenst!!
You have read this article Bloemen / Koken en bakken with the title Zin in het weekend….. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/10/zin-in-het-weekend.html. Thanks!

No comment for "Zin in het weekend…."

Post a Comment