Emaille op maandag...

Zoals ik in mijn vorige “Emaille op maandag” post al aangaf, heb ik niet veel emaille. Gelukkig bedacht ik mij dat ik deze melkkoker nog heb. De melkkoker is van mijn ouders geweest en na het overlijden van mijn moeder, mocht ik dit bij de verdeling van haar spulletjes mee naar huis nemen.


Home & Lifestyle
Als ik het mij goed herinner, maakte mijn moeder hier het mengsel voor griesmeelpudding in, voordat het in een puddingvorm werd gegoten. Ik hield er niet van, maar bij een aantal anderen van het gezin was griesmeelpudding met bessensap favoriet.
  Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Toen ik deze emaille melkkoker uit de kast pakte, ben ik ook gaan zoeken naar bestek van mijn moeder. Ik hoopte daar nog iets van emaille aan te treffen, maar dat lag er niet tussen. Wel vond ik deze stampotstamper, die ook bij mijn ouders vandaan komt.


Home & Lifestyle


Wil je ook meedoen aan dit leuke initiatief van Irma van de blog “Allemaal kleurtjes”, kijk dan even op haar blog!

Ook kun je nog steeds meedoen aan mijn give away! Klik hier voor meer informatie!
You have read this article Emaille with the title Emaille op maandag.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/03/emaille-op-maandag.html. Thanks!

No comment for "Emaille op maandag..."

Post a Comment