Summer twinkle

Dit is geen sneeuwklokje maar een summer twinkle. Daar kwam ik thuis pas achter

Home & Lifestyle 

Op het bijgevoegde kaartje staat dat het hier gaat om de "Leucojum aestivum", een beschermde botanische plant, die zijn herkomst in Europa vindt.  De plant wil graag veel water en licht…ik ben heel benieuwd welke bloem deze plant gaat laten zien!

De plant kostte maar een paar euro, ik had helemaal niet in de gaten dat ik een voor mij onbekend exemplaar bij de boodschappen had meegenomen.

Home & Lifestyle

Thuis heb ik de plant in een krans geplaatst en er tillandsia en kwarteleitjes aan toegevoegd.

Home & Lifestyle

Het lijkt zo kwetsbaar…

    Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle

… en na een paar dagen zien we deze tere bloempjes, waarbij elk blaadje fraai is afgewerkt met een groen stipje! Wat kan ik hier van genieten...!

Lieve groet, Ingrid

O ja…ik zou het bijna vergeten: bij 150 volgers geef ik een give away…de te winnen prijs ligt al klaar!

You have read this article Bloemen with the title Summer twinkle. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/03/summer-twinkle.html. Thanks!

No comment for "Summer twinkle"

Post a Comment