Weckpot…

Home & Lifestyle
Deze oude weckpotten vind ik erg leuk. Het doet mij denken aan vroeger toen mijn moeder druk was in de keuken met het  inmaken van fruit en groenten.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

In de deksels van de weckpotten staat “conservenglas” en “inmaakglas" gedrukt.
 Home & Lifestyle

Ik heb ze nu gebruikt als vaasjes voor mijn narcissen…ik moet altijd om de stelen van de narcis lachen als ze net in de vaas staan!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Maar eenmaal uitgelopen vind ik het een vrolijke bloem. Ik heb zelden geel gekleurde bloemen in huis, maar voor de narcis maak ik een uitzondering...

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Woonaccessoires with the title Weckpot…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/03/weckpot.html. Thanks!

No comment for "Weckpot…"

Post a Comment