Beach chair…

Op het Cote d’Azur stoeltje, te zien in één van mijn vorige posten, heb  ik het niet lang volgehouden…voor even aan het water is het leuk, maar bij langdurig verblijf krijg ik toch al snel een seintje van het zitvlees en mijn rug

Dus maar even mijn beach chair uit het tuinhuisje gehaald….dat is een hele verbetering!

Home & Lifestyle 
Deze stoel kreeg ik een keer voor moederdag…nou ja kreeg, zelf gekocht wel te verstaan! Mijn bezoek aan de Pinksterfair viel op een zaterdag - nét voor moederdag - en toen ik manlief sms-te of deze stoel binnen het te besteden budget lag, zei hij meteen volmondig ‘ja’. Niet omdat de stoel zo mega goedkoop was, maar meer omdat ik zo meteen voorzien was van mijn moederdag cadeau en manlief niet meer op pad hoefde! En dan te bedenken dat het al in de middag was dat ik dat sms-je stuurde ha ha...!

Home & Lifestyle

Maar ik ben er niet minder blij om hoor…de stoel zit heel erg lekker en ik breng er menig uurtje in door!

Home & Lifestyle 
Natuurlijk met iets te eten erbij…

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle
Dus als ik niet op mijn blog ben, loop dan mijn tuin maar even in...! Kun je er meteen gezellig bij komen zitten!

Een heel fijn weekend gewenst!
You have read this article Genieten / Tuin with the title Beach chair…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/07/beach-chair.html. Thanks!

No comment for "Beach chair…"

Post a Comment