My lovely garden…

Het is op een warme zomermiddag als ik door de tuin wandel en geniet van diverse hoekjes, van mooie kleurencombinaties en een prachtige enkele bloem. De moeite waard om vast te leggen...

Home & Lifestyle  
Teunisbloem

Home & Lifestyle

Op het moment dat ik deze foto maakte, bloeide het ballonklokje nog maar kort! Wat een prachtige bloemen, helderwit! Gelukkig zitten er nog veel knoppen, die de komende tijd uit zullen komen!

Home & Lifestyle

De geranium groeit tussen de bloemen van de hortensia door…dat geeft een prachtig kleurenpalet in combinatie met de witte bloemen van het ballonklokje!
 Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle   

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle          

Home & Lifestyle

Soms zou ik willen dat mijn tuin groter was, want er zijn zoveel wensen! Een veranda, een stuk gras waar ik een hele lange tafel zou willen plaatsen, een plekje voor een spijlenbed om warme zomerdagen al lezend (en slapend ) door te brengen…ideeën te over!

Wie weet komen deze dromen nog eens uit…! Tot die tijd is er hier nog genoeg om heerlijk van te genieten!

Een fijne week allemaal!
You have read this article Bloemen / Genieten / Natuur / Tuin with the title My lovely garden…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/07/my-lovely-garden.html. Thanks!

No comment for "My lovely garden…"

Post a Comment