Droomontbijt…

Ons terras leent zich prima voor een ontbijtje…en voor zo’n mooi romantisch gedekte tafel mag je mij echt wakker maken hoor!! Alleen heb ik een paar probleempjes…doordeweeks hebben we er geen tijd voor en in het weekend komt manlief minstens anderhalf uur later uit bed als ik en...sowieso ontbijt manlief nooit!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 
 Dus zo romantisch als het er hier uit ziet, zo zal het in werkelijkheid niet zijn! Maar mijn oudste dochter vindt een ontbijtje ook erg lekker en met haar is het ook erg gezellig…!

Home & Lifestyle 
Kijk op bovenstaande foto eens wat er op het menu staat…
het water loopt mij uit de mond!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Dit droomontbijt op het terras wordt momenteel trouwens niets, want het regent hier en aangezien het nog stil is in huis en manlief en beide dochters nog op één oor liggen, heb ik binnen alvast van een eenvoudig ontbijtje genoten.

Voor onszelf maar ook voor jullie kocht ik gisteren dit lieve boeketje bloemen. Deze zijn ter verwelkoming van mijn nieuwe volgers, voor mijn vaste volgers en voor degenen die altijd zo trouw bij mij langskomen en een reactie achter laten! Dat vind ik telkens weer zo lief, dus...

heel hartelijk bedankt daarvoor!

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

You have read this article Genieten / Tuin with the title Droomontbijt…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/07/droomontbijt.html. Thanks!

No comment for "Droomontbijt…"

Post a Comment