Bijna jarig…

Nog drie nachtjes slapen…! Nog drie nachtjes en dan ben ik jarig! Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie denken over mijn leeftijd…hoe oud ik dus over drie nachtjes word! Nu eerst raden...en dan pas verder lezen hè!

  Home & Lifestyle

Je mag het in een reactie eerlijk zeggen hi hi…maar nog drie nachtjes slapen en dan word ik 46! Ik ben blij met elk jaar dat ik krijg, maar ik moet je eerlijk zeggen dat de leeftijd harder vooruit loopt dan mijn gevoel tussen de oren! Ik voel mij eigenlijk nog net als op mijn 28e of mijn 37e…wat wijzer misschien maar voor de rest zijn er tussen de oren maar weinig veranderingen op te merken!

Dat is lichamelijk wel anders!! Ik ben tevreden hoor…maar ik kan niet ontkennen dat het er na verloop van tijd allemaal toch wel anders uit gaat zien hi hi! De oogleden beginnen te hangen, ik ben in het bezit van malse kipfileetjes onder de bovenarmen en de plaatselijke slager kan aan mijn vetrol op de buik ook best een aardige cent verdienen ha ha! Inmiddels is die vetrol trouwens wel aan het slinken...in twee weken ruim twee kilo kwijt en uiteraard zet ik door!

Ondertussen zijn jullie natuurlijk mega nieuwsgierig naar mij geworden! En dat is niet alleen nu, want bij de posten waarin ik foto’s plaatste van mijn twee dochters werd er door verschillende dames ook steeds gevist naar mijn uiterlijk...en de meesten gingen voor blond! Nou vooruit, ik ga met de billen bloot...natuurlijk niet met de echte en ook maar een klein beetje hoor, want ik wil nog wel normaal over straat kunnen hi hi…!

Home & Lifestyle   
Home & Lifestyle

Je ziet het, 40 plusser...jawel, ook ik heb een leesbril!! En mijn dochters hebben dezelfde kleur haar als ik, ware het niet dat ik op mijn 19e mijn eerste grijze haar ontdekte en inmiddels eigenlijk helemaal wit ben, maar ik (of de kapper) er al jaren elke maand een verfbeurtje door heen doe(t) om dat allemaal een beetje te verdoezelen!

Maar ach...ik ben tevreden met wat ik heb...met een lieve man, twee heerlijke dochters, een goede gezondheid (met een stel van die kleine kwaaltjes), een leuke parttime  baan, lieve vrienden en (blog)vriendinnen, een heerlijk huis met een zalige tuin aan het water…besef ik dat ik in mijn handen mag knijpen en probeer ik bewust te genieten van elke dag! En heerlijk dat ik 46, 47, 48 en nog veel ouder word als dit mij allemaal gegeven blijft!

Nog drie nachtjes slapen…dan hebben we 's avonds de tuin vol, want uiteraard gaan we dit vieren. En niet alleen mijn verjaardag wordt dan gevierd, ook manlief staat in het middelpunt van de belangstelling want hij was afgelopen zondag jarig en is nu 47 jaar! Dus dat wordt dubbel feest!

Nog drie nachtjes slapen...


Home & Lifestyle
You have read this article Feest with the title Bijna jarig…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/07/bijna-jarig.html. Thanks!

No comment for "Bijna jarig…"

Post a Comment