Bloemen in de tuin…

Van de stof die ik laatst op de markt heb gehaald, heb ik een tafelloper gemaakt. De loper was bedoeld voor de witte tafel op het terras aan het water, maar ik vond het daar niet zo mooi staan doordat de tafelloper ook gedeeltelijk wit is.

IMG_0444_thumb5IMG_0445_thumb3IMG_0446_thumb1

Dichtbij het huis staat een grote teakhouten tuintafel, waar we altijd lekker met z’n allen kunnen zitten…op het hout komt de stof veel beter uit.

IMG_0449_thumb3IMG_0451_thumb1IMG_0455_thumb3Waar wonen genieten is…

Mijn jongste dochter kwam naar buiten en riep toen ze het zag heel hard “Mam, dat is tuttig”! Nu vind ik dat laatste nog wel meevallen maar eerlijk gezegd twijfel ik zo nu en dan wel een beetje of dit bloemige toch wel iets voor mij is!

Ik heb nog een aantal naturelle en een paar gebloemde tafellopers en kussens liggen…ik denk dat ik de komende weken bij mooi weer maar eens ga testen wat het beste bij mij past….

Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid
  
You have read this article Bloemen / Tuin with the title Bloemen in de tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/04/bloemen-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Bloemen in de tuin…"

Post a Comment