Summer day…

Afgelopen zaterdag drukte ik per ongeluk op het verkeerde knopje waardoor deze post al verscheen terwijl dat dus helemaal niet de bedoeling was! Ik heb de post toen snel verwijderd, maar nu mag ie wel...!

Wat was het afgelopen zaterdag geweldig weer hè…we hebben heerlijk buiten gegeten, de zon onze huid laten verwarmen en ook de tuin weer verder opgefleurd! Het leek wel zomer
IMG_0352_thumb4
IMG_0343_thumbIMG_0348_thumb1IMG_0353_thumbIMG_0357_thumb1

Dankzij een geweldige tip van Veronique van Een sneller kloppend hart kocht ik bij de Wibra heel mooi roze rozenlint…5 meter voor € 1,= en ook in blauw en zachtgeel verkrijgbaar. Ik vond het wel een leuk idee om de potten van lint te voorzien en het past natuurlijk helemaal in mijn plannen om dit jaar de tuin met alles in bloemensfeer te brengen!

IMG_0356_thumb

Over de rugleuning van de bank zie je de stof hangen, die ik laatst al eens kocht op de markt…je kunt nog niet goed zien wat ik er van gemaakt heb, maar daar kom ik een andere keer nog op terug!

Dit is trouwens mijn 200e post en dat ga ik niet vieren met een give away (want daar heb ik er onlangs al twee van gegeven) maar met een primeur!! Lejo van de blog In den Uylenbal gaat nl. in zijn winkel mijn fotokaarten verkopen...en dat vind ik natuurlijk geweldig!

Lejo stelde het zelf meteen voor en heeft afgelopen zaterdag contact gehad met Corina van Fotokaarten Rosalie, nadat ik hem eerst een paar kaarten had toegezonden, zodat hij ze zelf goed kon bekijken. Wanneer de kaarten in de winkel liggen, ga ik dat uiteraard even met eigen ogen waarnemen...wat zal dat bijzonder zijn!! Lejo, nogmaals super bedankt...en al is het niet dichtbij, ik kom bij je buurten hoor!

IMG_0341b_thumb6
You have read this article with the title Summer day…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/04/summer-day.html. Thanks!

No comment for "Summer day…"

Post a Comment