Olijfboom…

Vorige jaar zomer kreeg ik voor in de tuin een olijfboompje cadeau en tegen die tijd dat de nachten te koud werden, heb ik de olijf naar binnen gehaald. Ik had geen idee of dat zou lukken maar na een verkeerde start (te weinig water) gaat het nu heel goed.

IMG_0324a

De spuitfles, de schoenmallen en het prachtige luik (dat ik een paar maanden geleden won bij Alma van het Duifje van Drenthe) vind ik er persoonlijk heel mooi bij staan…

IMG_0326

Ik dacht dat  een olijfboom binnen amper water nodig had, maar daar bleek ik mij aardig in te vergissen. De signalen kreeg ik vanzelf want toen ik een keer even flink met de stam heen en weer schudde, viel de helft van het blad er af.

IMG_0328
Je ziet dat er inmiddels  alweer volop jong blad verschijnt…ik hoop dat het boompje de schade van al het verloren blad snel inhaalt, vooral aan de onderzijde mag het wel wat voller worden.

IMG_0333


Ik denk dat dit hoekje naast de vitrinekast voorlopig blijft zoals het is…als ik er naar kijk, ben ik er nog steeds heel erg blij mee!

Ik wens je een heel zonnig weekend!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Woonaccessoires with the title Olijfboom…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/04/olijfboom.html. Thanks!

No comment for "Olijfboom…"

Post a Comment