Een bloemetje vanuit de Tuinen van Appeltern…

Onlangs zijn we naar de Tuinen van Appeltern geweest! Het is hier niet eens al te ver vandaan, maar op de één of andere manier is het er nooit eerder van gekomen om een keer die kant op te rijden. Als je een liefhebber bent van tuinen is een bezoek absoluut de moeite waard!

IMG_1128-1

Uiteraard had ik mijn fototoestel mee. Eenmaal thuis kwam ik tot de conclusie dat ik wel heel veel foto’s had gemaakt, waarvan er - na het wissen van 50 foto's - uiteindelijk ruim 80 overbleven die mijn goedkeuring konden doorstaan.

IMG_1131-1

Volgens mij kan ik wel een paar maanden meedoen aan een bloemetje op woensdag...er zijn in ieder geval foto's genoeg!

IMG_1132-1

En al is geel totaal niet mijn lievelingskleur wat bloemen betreft, mijn eerste bijdrage vanuit de Tuinen van Appeltern is wat kleur betreft wel lekker zonnig...!

IMG_1137-1

Wil je meer bloemetjes op woensdag bewonderen, klik dan hier!

Ik wens je een fijne dag!



You have read this article Bloemen / Genieten / Tuin with the title Een bloemetje vanuit de Tuinen van Appeltern…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/een-bloemetje-vanuit-de-tuinen-van.html. Thanks!

No comment for "Een bloemetje vanuit de Tuinen van Appeltern…"

Post a Comment