Home…

Het is vast niet voor niets dat ik anderhalf jaar geleden voor mijn blog de naam Home & Lifestyle koos, want ik heb merkbaar een zwak voor het woord “Home”.

IMG_0951IMG_0950IMG_0961IMG_0963

Bij Leen Bakker vond ik deze mooie letters en ik kon ze niet laten liggen. Aangezien mijn tuin ook een wezenlijk onderdeel van mijn ‘home’ is, leken deze letters mij buiten mooi staan onder de kleine overkapping aan de zijkant van het huis.


IMG_0964


We realiseren ons niet altijd hoe belangrijk dit woord eigenlijk voor ons is, maar hoe zouden we ons voelen zonder ‘HOME’?

IMG_0965IMG_0975IMG_0979

IMG_0973a 

Ik wens je een fijne dag!

  
You have read this article Genieten / Liefde / Thuis with the title Home…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/home.html. Thanks!

No comment for "Home…"

Post a Comment