Erdbeeren ohne Sahne…

Als je van Claudia van de blog Claudia heel lief een mooi tijdschrift toegezonden krijgt en je op de voorzijde een paar heerlijke aardbeigerechten ziet staan…dan maak je zelf – heel eenvoudig – ook wat lekkers met aardbeien!

IMG_1285

Kijk eens – voor de liefhebbers – een coupe vol, zonder suiker en zonder slagroom, maar dat hebben we allemaal in huis…dus iedereen kan het net zo lekker maken als ie zelf wil!

IMG_1281IMG_1282IMG_1286IMG_1287IMG_1288

Terwijl ik kijk of de foto's gelukt zijn, nemen mijn twee dochters hun kans waar en voordat ik het in de gaten heb, worden de aardbeiencoupes onder mijn neus vandaan gehaald, van suiker en slagroom voorzien en smakelijk weggewerkt!

IMG_1296

Dus ook namens mijn dochters lieve Claudia, super bedankt!

Een fijn weekend allemaal!

You have read this article Genieten with the title Erdbeeren ohne Sahne…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/erdbeeren-ohne-sahne.html. Thanks!

No comment for "Erdbeeren ohne Sahne…"

Post a Comment