Mijn woonboerderij…

Waarschijnlijk ben ik niet de enige als ik zeg dat ik wel eens droom van een woonboerderij.

IMG_1256

In gedachten zie ik borders vol met bloemen (ik denk maar even niet aan het onderhoud ervan), kijk ik uit over weilanden met vee en zie ik in de tuin een lange tafel met lange tuinbanken staan…prachtig gedekt en wachtend op de komst van vrienden, waarmee we een hele middag en lange avond gaan genieten van het buitenleven….

IMG_1239IMG_1241a
Maar wakker wordende uit die droom moet ik het doen met wat ik nu heb en daar ben ik ook niet ontevreden over hoor!

IMG_1244
IMG_1247
IMG_1250
IMG_1252
Om toch een beetje mijn droom van een woonboerderij in vervulling te laten gaan, geef ik er in de tuin een draai aan en kom ik met een paar melkflessen al een heel eind hihi…

IMG_1254
En zolang mijn droom een droom blijft (en dat zou best eens heel lang kunnen duren) geniet ik heerlijk van alles wat we wél hebben…!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Genieten / Tuin with the title Mijn woonboerderij…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/mijn-woonboerderij.html. Thanks!

No comment for "Mijn woonboerderij…"

Post a Comment