Decoreren met rozen…

Alhoewel ik in de Tuinen van Appeltern wel iets meer romantiek en rozen had verwacht, ontbraken ze niet helemaal en heb ik er toch een paar weten vast te leggen. Misschien was het er ook net iets te vroeg voor en moesten de meeste rozen nog uitkomen…

IMG_1168
IMG_1169a
 Gelukkig ben ik al een tijd geleden met bovenstaand tuinvirus besmet.
De mooie woorden van Ben werden gedecoreerd met enkele prachtige rozen…

IMG_1191a
Deze rozen decoreren ook mooi deze dag, want we zijn vandaag 18 jaar getrouwd. Nu is manlief niet  echt romantisch, maar lief is ie wel en ik heb in al die huwelijksjaren al regelmatig een bos mooie rozen van hem gekregen.

Het is dus  feest (wel bescheiden hoor) in huize Home & Lifestyle, een mooi moment om te trakteren en zoals beloofd iemand blij te maken met mijn give away. De reacties waren weer zo lief en enthousiast, dus daar wil ik iedereen eerst heel hartelijk voor bedanken!!

De random generator heeft bepaald dat de give away is gewonnen door:

Joke van de blog Siljo!

Lieve Joke, van harte gefeliciteerd! Als je mij je adres laat weten via mijn e-mail homelifestyle01@gmail.com, dan stuur ik het buikkannetje inclusief kleine verrassing zo spoedig mogelijk naar je toe!

Ik geef toe dat ik het begrip ‘decoreren met rozen’ van de challenge van Renny van Bizzy at Home enigszins  ruim heb gehanteerd, maar toch zou ik met deze rozenpost graag deel willen nemen aan dit leuke initiatief!

Een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Give away / Tuin with the title Decoreren met rozen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/decoreren-met-rozen.html. Thanks!

No comment for "Decoreren met rozen…"

Post a Comment