Genieten in de tuin…

Wat boffen we toch met dit heerlijke weer…ik kan daar zo van genieten

IMG_1051 
IMG_1040
De geraniums in de zinken bak staan sinds kort op tafel…uiteraard in één van mijn favoriete tuinkleuren!

IMG_1044
 IMG_1049
IMG_1043
IMG_1047
IMG_1053

Ook vandaag belooft het een mooie dag te worden. We gaan nog even aan de slag in de tuin, manlief heeft het terras onlangs schoon gespoten met de hogedrukreiniger dus er moet nog het nodige zand in de voegen worden geveegd. Maar uiteraard maken we voldoende tijd om aan onze tuintafel te genieten van de zon en van elkaar!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Van de dame in kwestie die zonder toestemming mijn foto’s voor haar webshop heeft gebruikt heb ik inmiddels een korte reactie ontvangen waarin ze haar excuses aanbood en aangaf dat ze niet wist dat kopiëren niet was toegestaan. Inmiddels lijkt haar webshop in zijn geheel te zijn verdwenen, ik vermoed omdat heel veel kaarten niet door haarzelf waren ontworpen. Wat mij betreft is de zaak hiermee afgedaan.
You have read this article Bloemen / Genieten / Servies en bestek / Tuin with the title Genieten in de tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/genieten-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Genieten in de tuin…"

Post a Comment