Kersentijd…

Als liefhebber van fruit kom ik in de zomer volledig aan mijn trekken en tot groot genoegen van mijn kant is ook de kersentijd weer aangebroken.

IMG_1324
De Betuwe staat bekend om de vele boomgaarden met kersen, maar aangezien ik daar niet direct in de buurt woon, heb ik ze vrijdag bij de groenteboer in het dorp gehaald. Ze waren heerlijk van smaak, dus dezelfde avond werd dit pondje kersen weggewerkt...

IMG_1307
Vroeger speelden we graag met kersen. We hingen ze als oorbellen om onze oren en waren druk met het tellen van ‘tweelingen’ en ‘drielingen’.
 IMG_1314

Monchoutaart met kersen vind ik ook zo lekker, maar de vakantie staat voor de deur dus ik hou mij in…

IMG_1322
 Maar voor de liefhebbers bij deze een recept

IMG_1315
IMG_1315b
(dubbelklik voor een vergroting)

Ik wens je een fijne dag!!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Fruit / Genieten / Koken en bakken with the title Kersentijd…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/kersentijd.html. Thanks!

No comment for "Kersentijd…"

Post a Comment