Floral pillows in the garden…

In onze tuin hebben we meerdere terrassen of bankjes waar we kunnen zitten en dit is er één van.

IMG_0980
Het fijne van dit bankje is dat we hier aan het eind van de dag de laatste zonnestralen kunnen vangen, net voordat de zon achter andere huizen verdwijnt.

IMG_0981IMG_0982
Deze kussens - die ik een tijd geleden bij de Action kocht - passen goed in mijn 'project' om buiten in de tuin met gebloemde stoffen en gebloemd servies te werken.

IMG_0984IMG_0985
Was ik laatst over mijn zelfgemaakte gebloemde tafelloper gematigd enthousiast, deze kussens vind ik toch wel heel erg leuk met dit bankje combineren!!

IMG_0986IMG_0988
IMG_1004


Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Genieten / Tuin with the title Floral pillows in the garden…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/06/floral-pillows-in-garden.html. Thanks!

No comment for "Floral pillows in the garden…"

Post a Comment