Binnenkijken (01)

Al heb ik in het verleden al wel eens vaker foto’s van mijn woonkamer laten zien, toch is dit inmiddels alweer even geleden. De hoogste tijd dus om jullie weer eens een indruk te geven van de ruimte waar ik thuis het meest in verblijf.


Home & Lifestyle

Hier zie je foto’s van de zithoek. Alhoewel ik nu voor een stoffen bank zou gaan nu de meiden een stuk ouder zijn, vond ik in het verleden een leren bankstel wel praktisch. Omdat ik leer altijd wat ‘harder’ aan het oog over vind komen, liggen er altijd wel een paar kussens op de bank om dat te verzachten en hangt er over de tweezitter een wit schapenvacht.


Home & Lifestyle

Onder de poot van de bank ligt geen oude koffiepad, maar een plakvilt dat steeds van zijn plaats verschuift :-)!

Home & Lifestyle

Mijn liefde voor woonbladen en kaarsen blijkt wel uit bovenstaande foto’s, ik zou beiden in de woonkamer niet willen missen. De één voor de sfeer, de ander voor inspiratie!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Links van de driezitter staat de broodkast, die ik van mijn moeder heb gekregen na haar overlijden. De originele versie was gelakt grenen, ik ben er nog altijd blij mee dat er een laagje witte verf overheen is gegaan. De wand achter de kast is voorzien van een kleikleur, later hebben we de wand achter de bank grijs geverfd. In het begin moest ik hier wel even aan wennen, maar nu ben ik nog altijd blij met deze beide kleuren op de muur.

Dit was het eerste deel van “Binnenkijken”,  wordt vervolgd!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Het kan jullie bijna niet ontgaan zijn, maar Gerry is heel enthousiast met haar blog begonnen en vindt al die bezoekjes en reacties heel erg leuk. Hoe meer volgers, hoe meer vreugd, dus als je een kijkje bij haar wil nemen, klik dan hier!
You have read this article Interieur / Thuis / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Binnenkijken (01). You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/01/binnenkijken-01.html. Thanks!

No comment for "Binnenkijken (01)"

Post a Comment