Mooie details…

Close-ups van bijvoorbeeld ruw hout, een mooie bloem of een dik verweerd stuk touw vind ik altijd mooi om te bekijken…soms verbaas je je erover hoe bijzonder iets in elkaar zit.

Home & Lifestyle

Eigenlijk weet je dat vaak al wel, maar door iets van zo dichtbij waar te nemen, word je nog eens extra met je neus op hele mooie feiten en details gedrukt.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Een aantal weken terug kocht ik een amaryllisbol, die ik (zonder water) in een schaaltje legde. Na een tijd kwamen er langzaam een paar knoppen te voorschijn.

Home & Lifestyle
 
De bol alleen vind ik al erg mooi, maar de bloem hiervan vind ik nog mooier: de amaryllis haal ik met liefde in huis.


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Over details gesproken! De structuur alleen al…!

Met deze post doe ik mee met de challenge “It’s all about the details” van Renny van de blog Bizzy at Home.  Wil je zien hoe anderen mooie details hebben vastgelegd, klik dan hier.


Home & Lifestyle

Een fijne dag allemaal!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Genieten with the title Mooie details…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/01/mooie-details.html. Thanks!

No comment for "Mooie details…"

Post a Comment