Binnenkijken (02)

We gaan verder met binnenkijken in ons huis...

Tegenover het zitgedeelte in de woonkamer staat de eethoek. Hier praten we de dag door, zit ik met mijn oudste dochter vaak uren te kletsen, maken de meiden hun huiswerk en eten we 's avonds gezamenlijk...dat is vaak de enige keer dat we samen kunnen eten, hoewel ook dat niet altijd lukt omdat de meiden nog wel eens rond etenstijd moeten trainen.

Home & Lifestyle

Aangezien ik thuis absoluut niet van rommel hou, zul je bij mij weinig overbodige prullaria op tafel vinden (lees reclame, kranten, handschoenen, tassen…maar ze blijven het proberen hoor ;) ). Een deel van de familie wordt daar wel eens moe van, maar als ik kijk naar die rommelbommen die telkens weer op hun slaapkamers ontploffen, komen ze echt wel aan hun trekken :).


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Tussen de eettafel en de witte vitrinekast staan een wasbord, een mand vol dennenappels (afhankelijk van het seizoen, in de lente en de zomer staat de mand op zolder) en een oude stokbroodplank.

Home & Lifestyle

Achter de vitrinekast hebben we een vlak geschilderd in de kleur ‘klei’, zo komt de witte kast beter tot zijn recht.

Een fijn weekend allemaal!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Mocht je door je voorraad kaarten heen zijn, ik heb er nog diverse voor je klaar liggen ;)! Mocht je een bestelling willen doen en de fotokaarten willen bekijken, klik dan hier! Wil je specifiek in een bepaalde categorie zoeken, maak dan gebruik van de labels die je daar aan de rechterzijde vermeld ziet staan...dat zoekt makkelijker.
You have read this article Interieur / Thuis / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Binnenkijken (02). You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/01/binnenkijken-02.html. Thanks!

No comment for "Binnenkijken (02)"

Post a Comment