Mooie details…(een bijzonder vervolg)

Toen ik met mijn eerdere post over mooie details bezig was, gingen mijn gedachten telkens terug naar een paar foto’s die ik vorig jaar heb gemaakt van een Zeeuws knoopje. Daar kwamen de details ook zo bijzonder in naar voren. Voor een aantal van jullie zijn deze foto’s bekend, maar ik wil ze toch nog een keer laten zien omdat het onlangs een mooi vervolg heeft gekregen.

Home & Lifestyle

De  foto hierboven heb ik vorig jaar gebruikt voor het maken van een fotokaart. Al is het in de collectie een kaart die verzonden wordt om iemand beterschap/sterkte toe te wensen of iemand te condoleren (niet de leukste reden om iemand een kaart te sturen maar juist dan wel hard nodig), toch is de interesse voor deze fotokaart groot.

Home & Lifestyle
Dankzij Lia van de blog House of Seasons (dank je wel Lia!) werd ik benaderd door Karin die werkzaam is bij een hospice. Door de hospice wordt (onder andere) onderstaande kaart de komende tijd verzonden naar nabestaanden die een dierbare los hebben moeten laten...

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ik vind het een bijzondere bestelling en mooi dat deze fotokaart
een kleine bijdrage mag leveren aan het verzachten van verdriet...

Geniet van je dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Fotokaarten with the title Mooie details…(een bijzonder vervolg). You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/01/mooie-detailseen-bijzonder-vervolg.html. Thanks!

No comment for "Mooie details…(een bijzonder vervolg)"

Post a Comment