Broodplank…

In mijn 300e blogpost (een klein feestje dus) wil ik jullie vandaag een mooie aanwinst laten zien! Al een tijdje terug kocht ik deze broodplank, niet de eerste want ik vind ze erg leuk. Ik krijg inmiddels zelfs al een beetje het gevoel dat dit de zoveelste verslaving aan het worden is .

Home & Lifestyle
Dit is broodplank nummer vijf (valt nog mee hè…;)), toen ik hem zag staan was ik op slag verliefd.

Home & Lifestyle

Ik viel voor het hout, het heeft sfeer hetgeen door de noesten nog eens extra wordt versterkt.

Home & Lifestyle

Voor de broodplank staat een mooie pot, die ik onlangs bij de kringloop scoorde. Ik twijfel nog over de kleur, dus wie weet krijgt het nog wel een keer een kleine metamorfose. Met een paar takken kersenbloesem vind ik het zelf in combinatie met de broodplank erg mooi staan.

Ik wens jullie allemaal een fijne week!

Liefs, Ingrid


P.S. Manlief vond de plank overigens wel een uit de kluiten gewassen exemplaar, maar volgens mij viel dat nog wel mee…een dag later merkte hij de nieuwe aanwinst pas op (dat schijnt op een enkele uitzondering na mannen eigen te zijn), dus blijkbaar sprong de plank wat formaat betreft niet echt in het oog .

You have read this article Woonaccessoires with the title Broodplank…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/04/broodplank.html. Thanks!

No comment for "Broodplank…"

Post a Comment