Jeu de boules…

Een tijd terug ging ik op een woensdag samen met vriendin Sandra naar de Potstal in Valburg.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Mijn trouwe volgers weten dat De Potstal één van mijn favoriete woonwinkels en een echte aanrader is. Ik koop er niet altijd iets, maar dat ligt niet aan de spullen die er staan…die zijn telkens weer om van te smullen.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Alhoewel ik over drie maanden alweer jarig ben, had ik nog wat verjaardagsgeld over van vorig jaar (lekker zuinig?)… het leek mij dus een uitstekend plan om dat bij de Potstal te besteden.

De jeu de boules ballen vond ik meteen erg leuk!! Ze zitten in een mooi leren open tasje en je ziet aan de ballen dat er veelvuldig mee is gespeeld.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Een welkome aanwinst in huis!


Ik wens jullie een hele fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Woonaccessoires / Woonwinkels with the title Jeu de boules…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/04/jeu-de-boules.html. Thanks!

No comment for "Jeu de boules…"

Post a Comment