Happy Easter…

Wat een heerlijk idee dat er een lang Paasweekend voor de deur staat! We hebben niet al te veel plannen, de meiden zitten midden in een proefwerkperiode dus daar gaat op dit moment even alle aandacht naar uit.
 Home & Lifestyle

Uiteraard schuiven we zondagmorgen wel aan voor het paasontbijt, dat hoort er voor mij echt bij…lekker lang tafelen en het liefst veel (chocolade)eieren eten, want dat vind ik beiden erg lekker .

Home & Lifestyle

In huis heb ik dit jaar weinig paasdecoraties aangebracht, ik heb sowieso niet veel met de kleur geel, maar ik was er dit jaar ook helemaal niet zo mee bezig.

Home & Lifestyle

Dit witte ei vond ik wel erg leuk, ik heb het in een kommetje gedaan en beiden gevuld met hooi.

Home & Lifestyle

Met het ei aan de broodkast wil ik jullie allemaal een heel fijn Paasweekend toewensen!


Liefs, Ingrid

You have read this article Pasen with the title Happy Easter…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/04/happy-easter.html. Thanks!

No comment for "Happy Easter…"

Post a Comment