Ik vertrek met een bloemengroet…

Met deze mooie anemonen wil ik jullie alvast een heel fijn weekend wensen!

De komende dagen heb ik daar weinig tijd voor want dan zijn we druk met schilderwerk in de tuin en gaan we koffers pakken, aangezien we volgende week naar Londen afreizen. De laptop gaat denk ik wel mee, maar ik kan niet beloven dat ik bij jullie kom buurten hoor! Ik roep maar niet dat ik helemáál niet langskom (want dat is elke vakantie nog misgegaan, ik kan blijkbaar niet goed zonder jullie :-))...maar mocht het dus wat stilletjes zijn van mijn kant, dan weten jullie in ieder geval waar ik uithang!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

We zijn alle vier nog nooit in Londen geweest, dus we zijn erg benieuwd en we hebben er veel zin in. De camera gaat uiteraard mee en ik hoop na thuiskomst jullie mee te laten genieten van deze - naar ik hoop mooie - Engelse stad. 

Er is trouwens een nieuwe kaart aan de webshop toegevoegd…hoe kan het anders: van deze anemonen. Je ziet de kaart aan de onderzijde van deze post. Kijk in de kaartenwebshop als je alle kaarten wil zien of een bestelling wil plaatsen! Tijdens ons verblijf in Londen kan het zijn dat je de eerste dagen geen reactie op je bestelling krijgt, maar dan weet je in ieder geval wat daarvan de reden is!

Ik wens iedereen een fijne week met een gezellige Koninginnedag en tot gauw! 

Lieve groet, Ingrid

***


IMG_3474


MHC Blanco 11 watermerk
Het watermerk is hier ter voorkoming van misbruik,
uiteraard vind je dat op de originele kaart zelf niet terug.



P.S. Nog even dit...onlangs trof ik bij toeval een advertentie op M.arktplaats aan, waarbij een adverteerder uit L.eiderdorp gebruik had gemaakt van een foto, afkomstig van mijn blog. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt (en het zal ook vast niet de laatste keer zijn...zucht) maar bij deze wil ik iedereen wijzen op mijn © copyright-vermelding op mijn blog, hetgeen inhoudt dat foto's van mijn blog niet zonder toestemming mogen worden gebruikt of worden gekopieerd.

You have read this article Bloemen with the title Ik vertrek met een bloemengroet…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/04/ik-vertrek-met-een-bloemengroet.html. Thanks!

No comment for "Ik vertrek met een bloemengroet…"

Post a Comment