White hydrangea…

Het was vorig jaar dat ik voor het laatst een hortensia in huis had. Aangezien ik het een mooie plant met prachtige bloemen vind, heb ik er laatst één meegenomen toen ik bij het tuincentrum was.

IMG_3588a

Het heeft een mooi plekje gekregen naast de vitrinekast en op het houten opstapje.


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Een spuitfles ernaast doet het altijd goed, ik heb er meerdere in huis en ben er nog altijd blij mee.


Home & Lifestyle
  Tegen de achtergrond van het lichtblauwe luik komen de witte bloemen mooi tot hun recht.


Home & Lifestyle

Ik wens je een hele gezellige week...op naar een lang Paasweekend !

Liefs, Ingrid
You have read this article Bloemen with the title White hydrangea…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/04/white-hydrangea.html. Thanks!

No comment for "White hydrangea…"

Post a Comment