Anemonen…


Home & Lifestyle
De anemoon is een van mijn favoriete bloemen en ook nog eens verkrijgbaar in de kleuren waar ik van hou. Hoewel ik verder geen paars in huis heb, vind ik deze kleur hier maar uiteraard ook bij de anemoon heel mooi staan.

Home & Lifestyle
De bloem op zich is al bijzonder fotogeniek. Ik kan er echt van genieten om alles van dichtbij te bekijken. Hoe is het mogelijk dat elke bloem weer zo mooi in elkaar zit…dat is toch echt een wonder!

Home & Lifestyle
Op de eettafel staan drie glazen flesjes op rij…een vrolijk gezicht en met al die wonderlijke bloemen alvast een knipoog naar het voorjaar.

Home & Lifestyle
Ik wens je een fijne week!

Liefs, Ingrid
You have read this article Bloemen / Genieten / Voorjaar with the title Anemonen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/02/anemonen.html. Thanks!

No comment for "Anemonen…"

Post a Comment