Witte anemonen…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Nog niet zo lang geleden liet jullie paarse anemonen zien, die hier zo vrolijk op de eettafel in glazen flesjes stonden. Nu heb ik op de salontafel witte anemonen, ze staan erg mooi in een zalfpotje, dat ik ooit bij de kringloop heb gescoord.

Het is eenvoudig maar meer hoeft ook niet.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Natuurlijk krijgen jullie ook nog even een update over onze slaapkamer. Zaterdag zijn alle wanden door de schilder voorzien van krijtverf (ik moest wel even aan de kleur wennen, ik had het grijzer verwacht) en gisteren vormden manlief en ik een echt klus team. Samen hebben we de vloer gelegd en behalve dat ik de vloer heel erg mooi vind, ligt het er ook nog eens strak in, dus ik ben apetrots. Ik hoop jullie in een volgende post de vorderingen te kunnen laten zien.

Een fijne week gewenst!

Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen / Groen with the title Witte anemonen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/02/witte-anemonen.html. Thanks!

No comment for "Witte anemonen…"

Post a Comment