Een ander hoekje...

Het hoekje tussen de beide banken heeft een verandering ondergaan. We zijn hier thuis nogal aan het schuiven en dat is er dan ook de oorzaak van.

Home & Lifestyle


Home & Lifestylekruikje van de kringloop

Hier in deze hoek stond voorheen deze steigerhouten bijzettafel. Deze staat nu tijdelijk op zolder, maar gaat binnenkort verhuizen naar onze slaapkamer, die nu (eindelijk) een echte metamorfose ondergaat. Het stoere bijzettafeltje (waarvan we nóg een exemplaar hebben) gaat dienst doen als nachtkastje.

Home & Lifestyle
Het hoekje ‘zoals het voorheen was’

Omdat daardoor deze hoek in de woonkamer vrij kwam, kocht ik via internet een brocante tafel. In het echt bleek ie iets groter uitgevallen dan ik dacht, dus ik vond de tafel voor dit plekje niet geschikt.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De tafel op deze foto's had ik al en stond er veel beter, vandaar dat er geschoven werd. Ik ben uiterst tevreden met het resultaat, het is zo sfeervol geworden!

Uiteraard laat ik jullie binnenkort foto’s van de nieuwe tafel zien en hou ik jullie op de hoogte van de metamorfose van de slaapkamer.

Zijn dit leuke dingen om ons mee bezig te houden, dat het anders kan hebben we vorige week gemerkt toen we opgeschrikt werden door het vreselijke bericht dat de echtgenoot van blogster Hennie vrij plotseling is overleden. Ik wil Hennie en haar kinderen heel veel sterkte toewensen nu het afscheid is geweest en zij de draad van het leven proberen op te pakken. Ik hoop dat we Hennie de komende tijd kunnen helpen en haar met een lief gebaar en/of warme woorden kunnen steunen in haar verdriet

Liefs, Ingrid
You have read this article Brocante / Woonkamer with the title Een ander hoekje.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/02/een-ander-hoekje.html. Thanks!

No comment for "Een ander hoekje..."

Post a Comment