Brocante tafel…

Zoals ik al eerder vertelde, kocht ik onlangs een brocante tafel, bestemd voor een ander hoekje in de woonkamer. De tafel bleek echter groter uit te vallen dan ik dacht, waardoor ik het daar niet mooi vond passen. Gelukkig kon de tafel op dit plekje wel prima staan.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Het is uiteraard altijd een gok om een aankoop vanaf een foto te doen, ik had verwacht dat het blad in zijn geheel wat egaler van kleur zou zijn, maar aan dit tafelblad was ik al heel snel gewend :-).

Home & Lifestyle
Het beertje dat met de kerst een kerstwens op schoot had, is blijven hangen…ik vind het zo’n lief exemplaar.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Ik ben erg blij met het resultaat en geniet er elke dag weer van!

Liefs, Ingrid
You have read this article Brocante / Woonkamer with the title Brocante tafel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/02/brocante-tafel.html. Thanks!

No comment for "Brocante tafel…"

Post a Comment