Vrolijk…

Laatst zag ik bij de groenteboer – die ook bloemen in het assortiment heeft – deze glazen vaas met bolletjes staan. Er zaten oorspronkelijk ook fel paars gekleurde houtsnippers in, maar deze waren zo nep en zo lelijk dat ik ze maar gauw verwijderd heb.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Eerlijk gezegd ben ik niet van de gele bloemen en ging het mij bij deze aankoop vooral om de glazen pot, die ik als windlicht wil gaan gebruiken. Daar heb ik er al een paar van, maar die waren in aanschaf duurder dan dit exemplaar mét bollen. Dus nam ik de bollen zonder problemen voor lief en ook al is de kleur dan niet helemaal mijn ding, het doet aan de lente denken en daar word ik sowieso vrolijk van :). Nu maar hopen dat de sneeuw gauw verdwijnt en de temperatuur op gaat lopen...van mij mag het!

Home & Lifestyle

Ik wens je een fijne week!

Liefs, Ingrid
You have read this article Bloemen / Lente with the title Vrolijk…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/02/vrolijk.html. Thanks!

No comment for "Vrolijk…"

Post a Comment