Aankoop De Potstal…

Toen ik een tijd geleden de grèspot bij De Potstal kocht, zag ik ook een aantal losse ronde voorwerpen liggen, opgestapeld in een rieten mand.

In eerste instantie wist ik er niet zo goed raad mee, maar aangezien ik nogal van de kaarsjes ben, kreeg ik al snel het plan om er een mooie kaars in te plaatsen.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
 

Home & LifestyleDe dadeltak op de achtergrond is inmiddels al helemaal donker van kleur

Op een bordje stond vermeld dat het om deksels ging, dus ik vermoed dat het voorwerp eigenlijk omgekeerd moet worden toegepast. Maar ik hou wel van een andere invulling en vind het geheel met iets mos erbij sfeervol staan.

Gisteren ben ik nog naar de Open Dagen van De Potstal geweest, samen met Lia van de blog I found my home. Al heb ik deze keer niets gekocht, de winkel was weer een bron van inspiratie. Erg gezellig ook dat Janny van JannysBlog bij ons aan de koffietafel kwam zitten, nadat zij Lia had herkend.

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

Liefs, Ingrid

 * Enkele weken geleden is Saskia met haar blog "Wonen op Wydrum" gestart. Ze is heel enthousiast en ik weet zeker dat ze het super leuk vindt om nieuwe volgers te verwelkomen.


***
You have read this article De Potstal / Kaarslicht / Woonaccessoires with the title Aankoop De Potstal…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/11/aankoop-de-potstal.html. Thanks!

No comment for "Aankoop De Potstal…"

Post a Comment