Fair…

 Home & Lifestyle

 
Home & Lifestyle
Vorige week vrijdag ging ik met twee vriendinnen op weg naar de Country & Christmas Fair in Haarzuilen. Een jaarlijkse traditie en elke keer weer een gezellige dag. De lokatie op zich is al prachtig om te zien, het kasteel is mooi gelegen en hulde zich in de kleuren van de herfst.

Hoewel de foto’s anders doen vermoeden, was het erg druk. Van de kou hadden we minder last, we waren er op voorbereid en hadden ons warm aangekleed.
 
Home & Lifestyle
Inmiddels is het ook traditie dat we in de ochtend in de grote horecatent op het terrein genieten van een warme appelbol met vanillesaus, naar wens gecombineerd met koffie, thee of cappuccino. Dit jaar namen we tijdens de lunch een warm broodje dat we er nog nooit eerder hadden geproefd. Als ik er aan denk, loopt het water mij nog uit de mond. De pauzes met de daarbij horende lekkernijen zijn voor ons een waardevol onderdeel van deze dag, dat begrijp je inmiddels wel ;-).

We zijn niet met lege handen naar huis gegaan, mijn aankopen (niet zichtbaar op deze foto's, al had ik deze mooie krans best mee naar huis willen nemen) laat ik binnenkort aan jullie zien, wanneer de kerstperiode is aangebroken.

Home & Lifestyle

 
Home & Lifestyle
Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
.
Liefs, Ingrid

You have read this article Er op uit / Fair with the title Fair…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/11/fair.html. Thanks!

No comment for "Fair…"

Post a Comment