Cloche in de verf…

Sinds enkele jaren ben ik in het bezit van een zilverkleurige cloche, die een plek had gekregen op een plank in de keuken, maar voor de foto even op deze tafel is geplaatst.

Home & Lifestyle

Bij mijn favoriete winkel had ik een tijd geleden hele mooie cloches gezien, grijs geschilderd van kleur en voorzien van een grove korrel, waardoor het geheel een stoer accent kreeg. Toen gingen mijn gedachten al naar mijn eigen cloche en begon het aardig te borrelen, maar vooralsnog bleef het daarbij ;-).

Toen ik onlangs bij Rosita van AweSomeLiving zag hoe zij een houten cloche had bewerkt, kwam dat geborrel echter in alle hevigheid weer los. Ik kan mij niet heugen dat het in al die jaren dat ik blog iemand is gelukt mij zo snel aan de slag te krijgen (super bedankt Rosita), maar deze keer ging ik als een speer!

Ik liep direct naar zolder voor de verf en na eerst een te lichte kleur te hebben gekozen, ging ik uiteindelijk voor Thunder Sky van Pure & Original. Net al Rosita bewerkte ik de verf net voordat het droog was (ik had eerst niet in de gaten dat dat héél snel ging, dus hup, nog een laag verf erover) met bakmeel en zie hier het resultaat.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Ik ben er heel blij mee! Geweldig hoe we elkaar en anderen met onze blogs kunnen inspireren!

Liefs, Ingrid

***
You have read this article Woonaccessoires with the title Cloche in de verf…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/11/cloche-in-de-verf.html. Thanks!

No comment for "Cloche in de verf…"

Post a Comment