Winterplaid…

Nu de temperaturen flink naar beneden gaan en de avonden koud worden, vinden we het hier thuis heerlijk om ons te wikkelen in een warm plaid. Kop thee en een woonblad erbij, dan is het plaatje helemaal compleet.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Laatst zag ik bij het tuincentrum dit mooie winterplaid, grijs van kleur met een wit sneeuwvlokken-patroon en aan beide kanten heerlijk zacht. Bij mijn eerste bezoek kon ik het plaid nog weerstaan, maar de tweede keer ging dat mis. Dat laatste vond mijn jongste dochter overigens totaal geen probleem.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Dit woonboek vond ik laatst bij een woonwinkel in de buurt. Voor een heel schappelijk prijsje mocht ie mee en al zijn niet alle binnenkijkers in dit boek mijn smaak, wanneer ik mij met een kop thee en het winterplaid (mits beschikbaar ;-)) lekker in mijn stoel heb genesteld, vermaak ik mij er prima mee.

Ik wens iedereen een hele fijne week!

Liefs, Ingrid
You have read this article Genieten / Thuis / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Winterplaid…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/11/winterplaid.html. Thanks!

No comment for "Winterplaid…"

Post a Comment