Een mooie vondst…

Ik mag hopen dat het jullie niet gaat vervelen, dat ik weer eens bij de kringloopwinkel ben geweest. Ik loop er regelmatig naar binnen en al tref ik er vaak niets aan, soms zie ik ook iets staan waar ik helemaal blij van word.

Home & Lifestyle
In eerste instantie was het vooral het uiterlijk van het doosje dat mij aantrok. Er stond aan de buitenzijde geen merk vermeld zodat ik het niet kan nakijken, maar gezien de vormgeving en de beschadigingen heb ik het gevoel dat dit doosje al tientallen jaren oud is.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De beschadigingen aan het doosje vind ik juist mooi. Toen ik vervolgens zag dat er prachtige, geheel gave onderzetters in zaten, had ik het gevoel dat ik dubbel geluk had.

Home & Lifestyle 


Home & Lifestyle
Soms ben je op het juiste moment op de juiste plek. Aangezien ik dit jaar nog meer mijn best ga doen om het rustig te houden in het interieur, heb ik deze vondst vooralsnog in de broodkast opgeborgen. Maar ik wissel regelmatig af, dus binnen niet al te lange tijd ga ik voor deze aanwinst een mooi plekje in de woonkamer zoeken.

Liefs, Ingrid
You have read this article Kringloop with the title Een mooie vondst…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2014/01/een-mooie-vondst.html. Thanks!

No comment for "Een mooie vondst…"

Post a Comment